Як embify в навчальних програмах

Print Friendly, PDF & Email

Gamification-використання в навчальних програмах методи, характерні для комп'ютерних ігор. Її основне завдання – допомогти студентам набути нових знань за допомогою ігрового мислення.

У цій статті ми поговоримо про причини популярності gamification і те, що потрібно враховувати при впровадженні його у ваші інформаційні продукти.

Чому gamification стало більш поширеним явищем у навчанні

Популярність gamification обумовлена трьома основними факторами: вплив ринку, зв'язок між іграми та дитячим навчанням, а також підвищений інтерес до ігор для дорослих.

Ринковий вплив

За даними J'son &Partners Consulting, витрати на ігри в 2018 році склали 112,5 млрд доларів У минулому році обсяг ринку склав 106,5 млрд доларів За попередніми прогнозами експертів, в 2020 році сума зросте до 124,6 млрд доларів, а до кінця 2021 року – до 129,6 млрд доларів.

Зв'язок між іграми та дитячим навчанням

Дивитися діти небагато, і ви побачите, наскільки сильна зв'язок між іграми, навчальний процес і пам'ять інформації.

Діти дійсно можуть навчитися грати. Дослідження д-р Арне Мей з Регенсбургського університету показав, що впровадження ігор в навчальному процесі допомагає активувати багато областей мозку всього за кілька тижнів.

Наприклад, пам'ять значно покращилася. Було проведено більше одного експерименту, щоб визначити, що найкраще працює: ігрове навчання або навчання на основі звичайного тексту. Спочатку результати були ідентичними, але через пару днів виявилося, що більше інформації дізналися ті діти, які навчалися на ігровому методі.

Підвищений інтерес до ігор для дорослих

Чому, на думку багатьох, навчання обов'язково є серйозним і суворим процесом? Демографічні дослідження показали, що дорослі отримують таке ж задоволення від ігор, як і діти. Це тільки те, що у дорослих, на відміну від дітей, він виражається в дещо іншій, заплутаної формі.

Після того, як тренінгові компанії визнають свої невірні уявлення про управління часом і культурну цілісність, вони зможуть побачити освітній потенціал gamification.

Як embify в навчальних програмах

Перш ніж використовувати gamification в освітніх цілях, ознайомтеся з успішними справами інших проектів у вашій ніші. Головне, пам'ятайте: це механіка гри, а не предмет, робить його захоплюючим.

Механіка гри

Механіка гри є його правила, а також як вона працює і управляється. Першим важливим аспектом gamification є структура і динаміка гри (і процес навчання в тому числі), які повинні відповідати змісту. Наприклад, якщо зміст говорить про ефективні методи продажу, то механіки та дизайну курсу повинні мати відношення до продажів: бонуси, винагороди та інші стимули з цієї області.

Для багатьох учасників, отримувати винагороди або призи поодинці не вистачає. Користувачі повинні бути в змозі похвалитися про свої досягнення підвищення самооцінки і впевненості в собі. Рейтинги та турнірні таблиці є найбільш поширеними засобами демонстрації переваги. Що ви можете зробити:

  • Переконайтеся, що в лідерборді відображаються досягнення та навички, які є найбільш важливими для навчальної програми;
  • Використовуйте більше одного лідерборду у програмі. Наприклад, у вас може бути таблиця лідерів для кожної роботи в курсі;
  • Додайте пошук за турнірній таблиці. Якщо гравці бачать тільки провідних виконавців і не можуть швидко знайти себе, то ефективність рейтингу буде низькою;
  • Дозволити гравцям створювати свої власні рейтингу список. Це дозволить їм порівнювати свої результати з іншими в лідерборді;
  • Якщо таблиця оновлюється протягом тривалого часу (у навчальних іграх це відбувається), переконайтеся, що ви своєчасно повідомляти про оновлення студентам;
  • Скинути рейтинги в кінці тижня і дати гравцям можливість почати з нуля.

Наприклад, skyeng онлайн англійській школі оцінки для кожної відповіді в домашніх завдань. Чим частіше людина реагує правильно, тим вище остаточний рейтинг отримав.

Приклад конкурсного елементу gamification в Skyeng

На додаток до введення турнірних таблиць і рейтингових систем, є багато інших способів зробити гру звикання. Додати до навчального процесу:

  • Відомі візерунки-помітні тенденції і послідовності в ігровому контексті;
  • Збір — накопичення піктограм або інших об'єктів, пов'язаних з вмістом гри;
  • Сюрпризи та спонтанні радощі – отримання несподіваних нагород;
  • Подарунки-можливість віддавати бали іншим учасникам;
  • Здобутки-отримання нагород за успіх;
  • Можливість стати героєм, щоб зберегти угоду або придумати поліпшення продукту.

Деякі предмети є тематичними. Їх використання допоможе залучити студента до динаміки курсу. І це важливий критерій для ефективного навчання.

Інтерактивність і зворотній зв'язок

Одним з важливих компонентів будь-якої успішної гри є інтерактивність. Рівень залученості залежить від низки чинників, включаючи складність механіки та дотримання його змісту.

Для того, щоб студенту досягти певних цілей, йому необхідно встановити конкретні цілі. Розробляючи завдання, дотримуйтесь наступних технік:

  • Тільки встановити завдання для дій, які ви можете відслідковувати.
  • Нагороджувати студентів за виконання поставлених завдань та досягнення поставлених цілей. Переконайтеся, що винагорода є цінним для них.
  • Завдання мають відрізнятися в складності та тривалості;
  • Щоб зробити завдання більш складними, вкажіть терміновий термін.

Ось деякі елементи, які в усіх успішних ігор. Вони повинні бути додані до програм підготовки до гейміфікування:

Можливість ризикувати. У відеоігри, наслідком будь-якої помилки є менш значним, ніж в реальному житті: ви завжди можете повернутися до збереження і спробувати ще раз. Таким чином, гравцям пропонується ризикуйте, досліджувати і пробувати нові речі (що дуже корисно в навчанні).

Складність і консолідація навичок. В хороших іграх перед гравцями весь час повно складних завдань. Коли людина приносить своє рішення автоматизмом, він кидає більш складний. Це дозволяє вам покращувати свої навички.

Щоб переконатися, що гравець має право помилитися, виконайте такі дії:

  • Дати людині кілька спроб;
  • Якщо гравець неправий, поясніть йому, що його помилка і запропонувати варіанти, щоб виправити це. Потім дати шанс спробувати ще раз. Дуже важливо дати студентам шанс до досягнення мети або освоїти майстерність;
  • Введіть систему точок або система балів, яка покаже прогрес у досягненні вашої мети.

Зворотній зв'язок також важливо-інформувати людей, на якому етапі їх навчання. Ви можете зробити це за допомогою панелі прогресу, індикатор продуктивності, лічильник рівня.

Розповідь

В основі популярних ігор завжди цікава історія. Вдумливий сюжет привертає увагу гравця і включає в себе процес. У програмі підготовки до гейміфікування не зайвим буде:

  • Написати прохолодний сценарій, який буде тримати людину в напрузі весь час. Пам'ятайте: тренування відбувається, коли конфлікти вирішуються;
  • Використовуйте символи, близькі до персонажа студентів, щоб зробити їх дії емоційно резонуючою;
  • Хочете показати, що в програмі тренінгу є кілька точок зору щодо певної ситуації? Придумувати різних персонажів, кожен з яких буде дотримуватися своєї думки і відстоювати його.

Українська мова платформа лінгальео

Навчання через історію корениться в нас за своєю природою.

Мотивація

Мотивація-в поєднанні з механікою, інтерактивністю, зворотній зв'язок, і розповіді-далі залучає людей в іграх і навчальних процесів.

Де отримати мотивацію, щоб дізнатися

Є багато різних мотивуючих чинників у житті. Але в контексті навчання, краще почати з розуміння того, що людина отримає, якщо вони дізнаються особливу майстерність. Класичний приклад: Вивчайте іноземну мову-ви легко подорожуєте або отримаєте роботу за кордоном.

Нагорода

На додаток до класичної мотивації, використовувати мотивацію винагороди. Вона розділена на три категорії: статус, доступ і дрібниці. Приклади нагород:

  • Статус: свідоцтво про навчання;
  • Доступ: доступ до закритої бази знань або особистої консультації експерта з питання, на якому ведеться підготовка особи;
  • Дрібниці: знижки на інші навчальні програми або послуги (якщо освітня компанія надає їх).

Пам'ятайте: gamification найкраще працює, коли існує баланс між внутрішньою мотивацією та зовнішніми нагородами.


Хочете ще більш потужного бізнес-контенту? Зареєструйтеся за цим посиланням у GM Business Academy та отримайте 7-денний демо-доступ всього за 1 долар: