Залишилось 19 місць з 190
Заповнюй форму і отримай демо урок: Огляд програми 3D Maya
Для новачків з 0 до повного опанування професії та результату
Навчіться створювати реалістичні 3D-моделі, текстурування та рендеринг, опануйте професію 3D artist та знайдіть роботу в Gamedev або IT-компанії
Залишилось 19 місць з 190
Заповнюй форму і отримай демо урок: Огляд програми 3D Maya
3D artist, він же 3D-художник,
створює тривимірні об'єкти і текстури
для комп'ютерних і мобільних ігор
Також він може займатися графікою для кіно і реклами, візуальними ефектами, моделюванням архітектури та природних ландшафтів.
Це багатогранна професія з декількома напрямками, так що кожен знайде для себе щось своє
Ви зможете на повну розкрити свою «творчу жилку», працювати над цікавими проектами і достойно заробляти
Працювати на компанію з Європи, США, Канади, Азії сидячи вдома на кухні? Легко! Ви не обмежені кордонами чи суворим графіком
Ви можете вирости до Senior рівня
чи до керівної посади
за кілька років, немає ніяких обмежень!
І хочете з нуля опанувати цікаву професію, яка дозволить вам бути причетним до розробки великих ААА-ігор і достойно заробляти.
І хочете глибше «зануритись» в цей напрямок, навчитися створювати об'єкти в 3D Maya, щоб претендувати на більш високооплачувану посаду і працювати над більш дорогими проектами.
Хочете розширити свої компетенції, опанувати
новий перспективний напрямок і стати більш
затребуваним спеціалістом на ринку
В минулому підліток який постійно грав у компьютер,
а тепер 3D художник, який створює моделі для них.
Познайомився з 3D графікою 6 років тому, а останні 3 роки працюю в аутсорс компаніях, а також приклав руку до створення моделей для комп'ютерної гри Call of Duty: Modern Warfare II.
Дивіться повну програму курсу
Ви отримаєте структуровані знання,
тотальну практику та досвід найкращих
спікерів у своєму напрямку.
1
Знайомство з 3D, хто такий 3D artist
Урок 1. Знайомство з 3D,
хто такий 3D artist
В результаті :
Після цього уроку ви розумітимете, хто такий 3D artist та які перспективи відкриває ця професія. Ви будете готові до навчання та розвитку в обраному напрямку в рамках курсу.
2
Перші кроки в 3D Maya. Інтерфейс, навігація, гарячі клавіш
Урок 2. Перші кроки в 3D Maya. Інтерфейс, навігація, гарячі клавіш
Модуль 2В результаті :
Ви будете впевнені у використанні інтерфейсу Maya та вмітимете створювати та редагувати базові об'єкти у 3D просторі. Готові до подальшого вивчення та розвитку навичок моделювання.
3
Підготовка до початку роботи над об'єктом
Урок 3. Підготовка до початку роботи над об'єктом
Модуль 2В результаті :
Ви будете знати, як підготуватися до створення 3D об'єкту, знаходити необхідні ресурси та розуміти важливість базової геометрії для подальшого моделювання. Це допоможе студентам краще розуміти, які цілі маються на увазі та які навички вони отримають після кожного уроку.
4
Створення Highpoly моделі
Урок 4. Створення Highpoly моделі
Модуль 3В результаті :
Ви зможете самостійно створювати високополігональні моделі та розуміти їхню важливість у процесі створення 3D об'єктів.
5
Створення Highpoly моделі (частина 2)
Урок 5. Створення Highpoly моделі (частина 2)
Модуль 3В результаті :
Після завершення цього уроку ви матимете більше практичного досвіду у створенні високополігональних моделей та зможете реалізувати більш складні проекти.
6
Створення Lowpoly моделі
Урок 6. Створення Lowpoly моделі
Модуль 4В результаті :
Зможете ефективно створювати низькополігональні моделі та розуміти їхню важливість для оптимізації та реалізації проектів.
7
Створення розгортки текстур для lowpoly модел
Урок 7. Створення розгортки текстур для lowpoly модел
Модуль 4В результаті :
Ви зможете ефективно створювати UV-розгортки для низькополігональних моделей та готувати їх до текстурування.
8
Запікання мапи нормалей (Normal map)
Урок 8. Запікання мапи нормалей (Normal map)
Модуль 5В результаті :
Після цього уроку ви зможете успішно застосовувати normal map для підвищення деталізації моделей та оптимізації ресурсів. Це дозволить студентам мати чітке уявлення про те, що вони досягнуть та як це допоможе їм в їхній подальшій практиці у 3D моделюванні.
9
Запікання мапи нормалей (Normal map)
Урок 9-20. Текстурування в Substance Painter
Модуль 6В результаті :
Після цієї серії уроків ви будете впевнені у використанні Substance Painter для створення реалістичних текстур та матеріалів для ваших моделей.
21
Фінал, налаштування сцени в marmoset toolbag з готовим об'єктом
Урок 21 Фінал, налаштування сцени в marmoset toolbag з готовим об'єктом
Модуль 7В результаті :
Після завершення цього уроку ви зможете ефективно представити свою 3D модель у Marmoset Toolbag, налаштувавши всі необхідні параметри для створення вражаючого рендеру.
22
Карʼєрні можливості в 3D моделюванні
Урок 22 Карʼєрні можливості в 3D моделюванні
Модуль 7В результаті :
Після цього уроку ви матимете чітке уявлення про кар'єрні перспективи у галузі 3D моделювання та зможете скласти план дій для досягнення своїх професійних цілей. Ці розділи допоможуть студентам оцінити, які навички та знання вони отримають після кожного уроку, і як це може допомогти їм у подальшій кар'єрі в галузі 3D моделювання.
3D Maya
Marmoset toolbag
Substance 3D Painter
Дійсно, ці програми не є безкоштовними
та навіть досить дорогими:
Якщо ці суми скласти та помножити на 3 місяці (тривалість навчання на курсі), виходить кругленька сума в 933$.
Проте на навчанні, ви отримуєте
доступ до всіх програм безкоштовно.
Ми подбали про те, щоб ви якомога легше та продуктивніше освоїли нову професію та відточували свої навички на практиці.
Ви отримаєте користь від досвіду фахівців, які успішно працюють у великих IT-компаніях і знають, як систематизувати інформацію для вас. Вас завжди підтримають і допоможуть.
Уроки проходять наживо – 2-3 рази на тиждень. Після кожного уроку ти отримуватимеш його запис, який буде доступний в особистому кабінеті 24/7.
Ми розробили програму так, щоб будь-яка людина, навіть без технічної або IT-освіти, могла легко зрозуміти її.
По завершенню курсу у вас є можливість отримати диплом, який буде видаватися на основі вашої успішності у виконанні домашніх завдань та результатів тестування.
1
Теорія + практика
Ви дивитеся заздалегідь підготовлені відеоуроки та отримуєте практичні завдання, засновані на матеріалі уроку, та шаблони їх виконання.
2
Д/З + тестування
Протягом усього курсу за вами закріплений ментор та куратор, які перевіряють ваші домашні завдання, дають зворотній зв'язок та відповідають на запитання.
3
Живі Q&A-сесії
Спікери курсу проводять сесії “Питання-відповідь” в онлайн-форматі, де ви можете поставити запитання та отримати розгорнуті відповіді у реальному часі.
4
Диплом
Після закінчення навчання ви проходите додаткове тестування та отримуєте диплом, який підтверджує, що ви – спеціаліст в цій області.
Ви отримуєте завірений диплом від Genius.Space, це збільшить ваші шанси на успішне працевлаштування
Кожен диплом має QR код, роботодавець може його відсканувати та переконатися у справжності диплома. А також проаналізувати вашу статистику навчання: (скільки уроків пройдено, годин прослухано тощо)
Усі студенти матимуть доступ до закритого курсу з працевлаштування "Genius Talents". Ви навчитеся продавати себе на всіх етапах відбору до топових ІТ-компаній, дізнаєтесь як правильно підготуватися до співбесіди та отримати роботу мрії
Власники, керівники та співробітники провідних компаній
Почніть навчатися вже зараз, а оплату вносьте частинами. Комфортний формат розстрочки: від 2 до 6 місяців* *На Вашій картці повинен бути відкритий кредитний ліміт на суму повного платежу.
Навчіться створювати реалістичні 3D-моделі, опануйте текстурування, рендеринг та знайдіть роботу в Gamedev або IT-компанії
Щоб першим забронювати участь та підключитися до лімітованої групи на кращих умовах, заповніть форму
Спеціаліст з 3D моделювання, хто це?
3D-моделіст — це творчий професіонал, який спеціалізується на створенні тривимірних моделей об’єктів, персонажів, середовища та ресурсів, які використовуються в різних галузях, зокрема анімації, відеоіграх. Майстри 3D-моделювання створюють моделі для всіх 3D-художніх активів у грі – персонажів, зброї, транспортних засобів, меблів, дерев, каменів тощо.
Скільки часу потрібно на навчання
Записані лекції будуть виходити два рази на тиждень (понеділок та четвер), ви можете переглянути їх в будь-який зручний для вас час; також раз на тиждень проходять зідзвони з ментором. Ми робимо їх у вечірній час, і також створюємо записи для вашої зручності.
Для кого підходить цей курс?
Ви захоплюєтесь комп'ютерними іграми, хочете з нуля опанувати цікаву професію, яка дозволить вам бути причетним до розробки великих ААА-ігор і достойно заробляти
Ви вже пробували себе в 3D моделюванні і хочете глибше «зануритись» в цей напрямок, навчитися створювати об'єкти в 3D Maya, щоб претендувати на більш високооплачувану посаду і працювати над більш дорогими проектами
Ви працюєте як UI/UX-дизайнер або ілюстратор, хочете розширити свої компетенції, опанувати новий перспективний напрямок і стати більш затребуваним спеціалістом на ринку
Що я отримаю в кінці навчання для портфоліо
Ви створите свій перший ігровий обʼєкт, працюючи з програмами 3D Maya, Substance Painter, marmoset toolbag.